تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش دختر هوادار پورتو به کار خوب مهدی طارمی + ویدئو

مهدی طارمی در پایان مسابقه این تیم با آروکا در اقدامی خوب پیراهنش را به یک هوادار پورتو داد. این کار او با واکنش مثبت یک دختر هوادار این تیم مواجه شد.

کد خبر: ۱۰۶۶۸۶
۱۲:۵۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

مهدی طارمی پورتو

دیدارنیوز - شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف آروکا رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید. در این مسابقه مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشت و توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند. او از نگاه لیگ پرتغال به بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

پس از اتمام این مسابقه، طارمی صحنه‌ای زیبا و جالب را به نمایش گذاشت و پیراهنش را به یک هوادار پورتو داد تا با تشویق همگان روبه‌رو شود. فیلم زیر توسط یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گرفته شده است و او با انتشار این ویدیو نوشت: آفرین مهدی طارمی. دوست دارم با انتشار این ویدیو، کار تو را همه ببینند. 

 

منبع: طرفداری
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی