تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دو کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان وارد کانال سوئز شد

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که از ورود دو کشتی حامل سوخت به لبنان خبر داده بود، حالا این دو کشتی حامل سوخت وارد کانال سوئز شدند.

کد خبر: ۱۰۶۶۷۲
۱۱:۵۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

دو کشتی حامل سوخت

دیدارنیوز - شبکه ال بی سی ال لبنان در گزارشی نوشت: با اینکه تا کنون هیچ کس از مقصد و موعد دقیق رسیدن کشتی های ایرانی مطلع نیست این شبکه به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد که دو کشتی حامل سوخت ایرانی اکنون در آستانه ورود به کانال سوئز و در حال حرکت به سمت آب های لبنان هستند.

در این گزارش آمده است: برخی مقصد آن ها را بندر بانیاس سوریه می دانند اما برخی طرف های ذی‌ربط می گویند که این کشتی‌ها به سوی بیروت درحال حرکت هستند و این احتمال وارد است.

این شبکه لبنانی همچنین تاکید کرد که کشتی سوم کمک های نفتی ایران به لبنان که سید حسن نصرالله اخیرا از بارگیری آن خبر داد بین پنجم تا دهم سپتامبر به راه خواهد افتاد.

در این گزارش با اشاره به برخی مخالفت ها و موافقت های داخلی و خارجی با ورود کشتی ایرانی به لبنان آمده است که تصمیم سیاسی و حاکمیتی دولت لبنان به هنگام ورود کشتی های ایرانی به آب های سرزمینی لبنان اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی