تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بایدن: از داشتن شرکایی مثل عراق خوشحالیم

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره نشست بغداد از این کشور حمایت کرد و بر لزوم برقراری ثبات در سرتاسر خاورمیانه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۶۶۴۰
۰۹:۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

بایدن نشست بغداد

دیدارنیوز - به نقل از اسکای نیوز، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نتایج "نشست منطقه‌ای حمایت از عراق" در بغداد را ستود و خاطرنشان کرد، این دیپلماسی که در چارچوب تلاش برای کاهش تنش بین کشورهای همسایه و گسترش همکاری‌ها در سراسر خاورمیانه صورت می‌گیرد، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: "ایالات متحده همچنان در کنار شریک عراقی خود است تا با هم در جهت دستیابی به ثبات بیشتر در سراسر خاورمیانه همکاری کنیم. ما همچنان متعهد به تقویت روابط دوجانبه خود تحت توافقنامه چهارچوب استراتژیک هستیم."

در این بیانیه همچنین به نقل از بایدن عنوان شده است: "زمانی که ماه گذشته با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در دفتر بیضی شکل کاخ سفید ملاقات کردیم، درباره نقش مهم عراق در منطقه و تلاش‌های قابل توجهی که توسط دولت عراق ، از جمله دولت اقلیم کردستان عراق، برای بهبود روابط عراق و همسایگانش گفتگو کردیم. "

در پایان بیانیه کاخ سفید آمده است: "دیپلماسی باید ابزار شماره یک سیاست خارجی ما باشد و ما از داشتن شرکایی که این دیدگاه را دارند، خوشحالیم."

منبع: ایسنا
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی