تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بنت پس از دیدار بایدن: رهبری دیدم که اسرائیل را دوست دارد

نخست وزیر اسرائیل پس از دیدار با بایدن رئیس جمهور آمریکا می‌گوید رهبری را پیدا کردم که اسرائیل را دوست دارد و دقیقاً می‌داند که چه می‌خواهیم

کد خبر: ۱۰۶۵۶۵
۱۴:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

بنت پس از دیدار بایدن: رهبری دیدم که اسرائیل را دوست دارد

دیدارنیوز -  نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان دیدارش با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در واشنگتن گفت: احساس کردم که ما مدت‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم و رهبری را پیدا کردم که اسرائیل را دوست دارد و دقیقاً می‌داند که چه می‌خواهیم، یک رهبر که به نیازهای ما نیز توجه دارد.

بنت در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: "رئیس جمهوری آمریکا و ما بر سر اینکه ایران هرگز قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد بود، به اتفاق نظر رسیدیم و من از این موضوع خوشحال هستم."

نفتالی بنت همچنین تصریح کرد، تل‌آویو و واشنگتن طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده در راستای توسعه کانال‌های همکاری، تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی نسبت به دستیابی ایران به موفقیت انرژی هسته‌ای افزود، زمان زیادی وجود ندارد. موضوع فوری است و نمی‌توان آن را به تأخیر انداخت.

نخست وزیر رژیم اشغالگر از جو بایدن برای سفر به تل آویو پس از غلبه بر سویه دلتای ویروس کرونا دعوت به عمل آورد.
نفتالی بنت پیشتر با جو بایدن، در کاخ سفید دیدار کرد و این نخستین سفر وی به واشنگتن از زمان انتصابش در این سمت در ماه ژوئن گذشته است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفتالی بنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی