تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شرط استقلال برای انتقال رشید مظاهری به سپاهان: پول نقد + رضا میرزایی!

برخی منابع خبری مدعی شده‎‌اند که باشگاه استقلال اعلام کرده است که در صورتی با انتقال رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم به سپاهان موافقت می‌کند که باشگاه اصفهانی مبلغ رضایتنامه مظاهری را به صورت نقد بپردازد و با انتقال رضا میرزایی هم موافقت کند.

کد خبر: ۱۰۶۴۷۱
۲۱:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

رشید مظاهری سپاهان استقلال

دیدارنیوز: باشگاه استقلال در یک صورت با پیوستن رشید مظاهری به سپاهان موافقت می‌کند.

 رشید مظاهری مدتی است که می‌خواهد از استقلال جدا شود و در این بین او تلاش زیادی کرد تا قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند، اما در نهایت پذیرفت که به صورت قانونی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

امروز احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که مظاهری قصد دارد از این تیم جدا شود و دقیقا به همین دلیل هم فرهاد مجیدی اقدام به جذب علیرضا رضایی، دروازه بان فصل گذشته پیکان کرد.

حالا، اما پیگیری خبرنگاران نشان می‌دهد که استقلال تنها در یک صورت با انتقال مظاهری به سپاهان موافقت خواهد کرد، اینکه طلایی پوشان اصفهانی بابت این انتقال به استقلال پول نقد بدهند ضمن اینکه به نوشته طرفداری زردپوشان باید با انتقال رضا میرزایی هم موافقت کنند.

استقلال در ابتدای فصل به دنبال جذب رضا میرزایی بود که این انتقال با مخالفت باشگاه سپاهان روبرو شد و حالا باید دید با توجه به نیاز طلایی پوشان به جذب یک دروازه این پیشنهاد مورد موافقت قرار می‌گیرد یا نه.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی