تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

فرهاد مجیدی: قلب من از استقلال جدا شد!

پس از چند روز پرهیاهو، استقلال امروز اولین تمرین خود را برگزار کرد در حالی که رشید مظاهری هم در تمرین بود. فرهاد مجیدی در پایان تمرین گفت‌و‌گوی جالبی انجام داد.

کد خبر: ۱۰۶۱۷۳
۲۱:۵۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی مهدی قایدی

 

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من از مدیریت باشگاه استقلال آقایان احمد مددی و اصغر ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکن نهایت همکاری را انجام دادند.

استقلال با بازیکنان جدید خود یعنی زبیر نیک‌نفس، حسین زاده و ۴ بازیکن دیگر توافق نهایی کرده و این چند نفر به دفتر باشگاه می‌آیند و قرارداد امضا خواهد شد.

مجیدی در مورد ماجرای زرینچه نیز گفت: «جواد زرینچه را خیلی دوست دارم، سالی که به استقلال آمدم او کاپیتان تیم ما بود، ملکیان گفت می‌خواهیم او را سرپرست کنیم و جلسه خوبی با هم برگزار کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که وی استعفا کرد. از فرزاد مجیدی هم تشکر می‌کنم که فصل قبل خیلی به ما کمک کرد. من و او فرزندان استقلال هستیم و مهم نیست در چه پست و مقامی باشیم.»

مجیدی در مورد قایدی نیز گفت: «هیچ مربی‌ای دوست ندارد بهترین بازیکن تیمش را از دست بدهد، قایدی نه تنها از نظر فنی برای من بهترین بازیکن بود بلکه از نظر اخلاقی نیز وی را خیلی دوست داشتم و بهترین بود، با جرات می‌توانم بگویم مهدی قلب من بود که از استقلال جدا شد! در داستان قایدی نمی‌خواستم خودخواه باشم، او در دوبی با من به صورت مفصل کرد و دیدم با توجه به اینکه پیشنهاد خارجی دارد دوست دارد جدا شود و مخالفتی نکردم چرا که نخواستم خودخواه باشم و بگویم باید حتما در استقلال بمانی!»

مجیدی اظهار داشت: «فاصله من با مهدی زیاد نیست و او مثل برادر کوچک‌ترم بود، بدون مهدی سخت است اما آینده و زندگی مهدی هم اهمیت داشت و این انتقال از نظر مالی هم برای استقلال هم خوب بود و یکسری بدهی‌ها را از این طریق پرداخت می‌کنیم.»

وی افزود: برخی از بازیکنان شرایط ما را قبول نکردند برخی هم شرایط را قبول کردند و اکنون در تمرین حضور دارند با چهار بازیکن توافق نهایی انجام داده‌ایم که آنها هم وقتی به ما اضافه شوند تمام نفرات مد نظرم جذب شده‌اند. با توجه به اینکه قائدی از تیم جدا شده باشگاه به من تعهد کتبی داد که دو بازیکن خارجی در همین پست اضافه می‌شود.

سر‍مربی استقلال درباره اینکه رشید مظاهری از باشگاه استقلال دلخور است و آیا در این تیم می‌ماند یا نه گفت: این ماجرا به خود او و باشگاه بستگی دارد من دخالت نمی‌کنم.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که قرارداد ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی تمدید خواهد شد یا خیر اعلام کرد:من بدون اینکه از کسی اسم بیاورم حرف می‌زنم،باشگاه استقلال پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده است وقتی بازیکن قرارداد ۷ میلیاردی را رد می‌کند یعنی پیشنهاد بهتری دارد، من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اگر بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسایل مالی در استقلال بماند را قبول ندارم و هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق به استقلال برایم اهمیت دارد و مهم است،هیچ بازیکنی حق ندارد برای استقلال شرط بگذارد و هر کس ناراحت است برود خانه‌اش و نیاید.

وی با بیان اینکه تیم استقلال را نسبت به گذشته جوان‌تر کرده است،گفت: من کارم را انجام می‌دهم و اجازه نمی‌دهم کسی هم در انتقال بازیکن دخالت کند. در حوزه فنی مسئولیت دارم و در این فصل کار اصولی انجام داده‌ام. امین قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگی است اما در این فصل در فهرست ما حضور ندارد.

سرمربی استقلال در پایان گفت: من مربی تیم هستم. فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد. من صادقانه صحبت می‌کنم. یک موقع به تیم نمی‌رسیدند من هم آن را بیان کردم اما اکنون بازیکن می‌آید و در باشگاه می‌نشیند و باشگاه هم مدیریت کرده و قراردادها تمدید شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی