تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پرسپولیس در تلاش برای جذب مهاجم استقلالی

با جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس حالا خط حمله این تیم به تقویت نیاز دارد و شنیده‌های حکایت از مذاکره باشگاه با امین قاسمی‌نژاد دارد، بازیکنی که هیچ گاه علاقه‌اش به استقلال را انکار نکرده است.

کد خبر: ۱۰۶۳۴۲
۱۰:۰۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس امین قاسمی نژاد

دیدارنیوز: با شکست پرسپولیس در نبرد مهاجمان از سپاهان و رفتن شهریار مغانلو به این تیم و ناکامی پرسپولیس در جذب سجاد شهباززاده حالا خط حمله سرخپوشان نیاز به تقویت دارد.

خبرها حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدام به مذاکراتی با امین قاسمی نژاد مهاجم سابق تیم پدیده مشهد کرده‌اند. این در حالی است که قاسمی نژاد هیچ گاه علاقه خود را به بازی در تیم استقلال پنهان نکرده است و حتی زمانی که در این فصل از استقلال جدا شد همگان فکر می‌کردند که او در نهایت در استقلال بازی خواهد کرد. با این حال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد که قاسمی نژاد جایی در تفکرات او ندارد. 

حالا خبرها از مذاکره غیر مستقیم قاسمی نژاد و پرسپولیس حکایت دارد البته گفته می‌شود که نشست اولیه مدیر برنامه‌های قاسمی نژاد با پرسپولیس مطابق انتظار پیش نرفته و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد. با این حال اگر قاسمی نژاد پرسپولیسی شود آن گاه یک انتقال جنجالی دیگر در میان مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران صورت گرفته است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی