تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ترافیک حاشیه از فولاد تا استقلال

حاشیه‌های باشگاه استقلال؛ ارادتمند فرهاد، جواد، رشید و احمد مددی...

باشگاه استقلال در چند روز اخیر آنقدر ماجراهای جالبی را تجربه کرده که می‌توان در مورد آن یک سریال پرکشش و دراماتیک تهیه کرد، روزهایی که حتی خبر از آبی‌ها جا می‌ماند.

کد خبر: ۱۰۶۱۶۹
۱۸:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

ارادتمند فرهاد، جواد، رشید و احمد مددی...

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: معمولا روز‌های نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران پر از حاشیه، بازارگرمی، قال گذاشتن‌ها و عملیات روانی و رسانه‌ای است و در تابستان ۱۴۰۰ نیز همین منوال را شاهد هستیم. تیم‌های پولدار طبق معمول ابتکار عمل را در دست دارند و اول وقت می‌روند سراغ گُل بازار و بازیکنان بهتر را به تور می‌اندازند و تیم‌های کم‌برخوردار نیز مجبورند به صورت درهم خرید کنند و این وسط بازیکنان و مربیان هم با شگرد‌های مخصوص به خودشان، سعی دارند قیمت را تا حد امکان بالا ببرند.

استقلال تهران نیز از جمله باشگاه‌های پرماجرا و پرحاشیه لیگ برتر است که رفتار متفاوت و بعضا متناقضی در پنجره نقل و انتقالات از خود نشان داده و در ۲۴ ساعت اخیر نیز حسابی سر و صدا به راه انداخته است. چند روز قبل هواداران این باشگاه دو بار دست به تجمع زدند که چرا استقلال اینقدر در فصل نقل و انتقالات منفعلانه عمل کرده و حملات زیادی با همین مضمون به احمد مددی شد.

ناگهان، اما استقلال از روز یکشنبه با خرید ابوالفضل جلالی و زیبر نیک‌نفس وارد میدان شد و در عین حال نیز اعلام شد مهدی قایدی در باشگاه خواهد ماند. پس از این حمله برق‌آسا، اما دوباره ماجرا تغییر کرد و مهدی قایدی رسما به شباب‌الاهلی امارات پیوست و چند بازیکن تیم که قراردادشان تمام شده بود نیز به باشگاه رفتند و تمدید کردند. ماجرا‌ها به گونه‌ای اتفاق افتاد که حتی هواداران معترض باشگاه نیز در برابر دوربین‌ها دچار تناقض در گفتار شدند.

تا اینجای کار به نظر می‌آمد که فرهاد مجیدی و احمد مددی دست از اختلاف برداشته و دست به دست هم داده‌اند تا استقلال را در این روز‌ها بالا بکشند. اما از دیروز ناگهان اخبار و شایعاتی به گوش رسید که فضا را به سمت دیگری برد. عصر دیروز و پس از آنکه خبر انتصاب جوادزرینچه به عنوان سرپرست جدید استقلال منتشر شد، دوباره سایه شک و تردید در مورد همکاری مددی و مجیدی روی باشگاه افتاد!

ناگهان گفته شد دیروز احمد مددی و جواد نکونام در هتل اسپیناس تهران با هم دیدار داشته‌اند و کنار گذاشتن نصی عبداللهی از سرپرستی و جایگزینی جواد زرینچه هم در واقع نخستین گام جواد نکونام برای در دست گرفتن کادر فنی استقلال است! در عین حال ترافیک حضور بازیکنان برای تمدید قرارداد یا اضافه شدن بازیکنان جدید را نیز متاثر از این اتفاق دانستند و حتی شنیده شد فرهاد مجیدی از این جلسه باخبر شده و استعفای خود را نیز نوشته و به مددی تحویل داده است. شایع شد که فرهاد مجیدی از اینکه برادرش فرزاد به عنوان سرپرست معرفی نشده نیز دلگیر و ناراحت شده است!

از همه جالب‌تر اینکه پیش از این‌ها و در پی رفتن قایدی به امارات، برخی نیز گفتند که فرهاد مجیدی از این انتقال سود برده و همه رسانه‌ها را نیز به گونه‌ای تطمیع کرده که این خبر را منتشر نکنند! در نهایت اینکه از عصر تا پاسی از شب دوشنبه اول شهریور، باشگاه استقلال کانون شایعات و اخبار عجیب و غریب و متناقضی شد که فضای مجازی را به تسخیر خود درآورده بود.

ماجرای خداحافظی ایستاگرامی سید حسین حسینی و ساعاتی بعد تمدید قرارداد او با استقلال نیز از دیگر اتفاقات باشگاه بود که همه را در حیرت فرو برد. حتی گفته شد که هر کس در استقلال می‌خواهد با باشگاه تمدید کند و دستمزد خود را نیز بالا ببرد، از همین حربه استفاده می‌کند و حسینی هم نفر اول و آخری نیست که از روش قهر و آشتی استفاده کرده است!

نکونام ویسی

صبح امروز، اما جریان اخبار به گونه‌ای دیگر ادامه یافت. ابتدا خبر پیوستن عبدالله ویسی به عنوان سرمربی به باشگاه فولاد خوزستان منتشر شد تا فولاد به سمت یک کادر فنی و مدیریتی یکدست خوزستانی پیش برود. این اتفاق ثابت کرد که جواد نکونام دیگر با فولاد ادامه نخواهد داد و در عین حال برخی منتظر بودند که خبر جانشینی او را با فرهاد مجیدی بشنوند.

اما جریان تمدید قرارداد سید حسین حسینی با استقلال دوباره بازی‌های جالبی را به راه انداخت. اول اینکه مشخص شد تمدید قرارداد او به خواسته فرهاد مجیدی بوده و ظاهرا دیدار مددی و نکونام نیز صرفا برای پیگیری ورود شیمبا به استقلال بوده است. در عین حال جواد زرینچه هم در مورد سرپرستی استقلال پاسخ منفی به مدیریت باشگاه داد و به این ترتیب امکان سرمربیگری نکونام به سوی صفر میل کرد. ساعاتی بعد هم احمد مددی منکر هر گونه اختلافی با مجیدی شد و گفت هیچ گونه بحثی در مورد کنار گذاشتن فرهاد وجود نداشته است.

در عین حال استقلال حوالی ظهر امروز هم دوباره کانون اخبار حوزه نقل و انتقالاتی شد جایی که رشید مظاهری به باشگاه آمد تا پیگیر مطالبات خود باشد و احیانا از کلاف سردرگم دروازه‌بانی در این تیم هم سردربیاورد. مذاکرات مظاهری و مددی، اما به سوی مصالحه یا تمدید پیش نرفت و ظاهرا اختلافاتی بین آن‌ها بروز کرد که می‌تواند سرمنشاء جدایی رشید از استقلال باشد. اینطور که پیداست رشید مظاهری بخش مهمی از مطالبات فصل اخیر را دریافت نکرده و حالا می‌تواند بر اساس قرارداد خود، به صورت یکطرفه همکاری‌اش را با آبی‌ها فسخ کند. در واقع در شرایطی که تا دیروز عصر همه فکر می‌کردند سید حسین حسینی قصد دارد از استقلال خداحافظی کند و به سپاهان بپیوندد، حالا رشید مظاهری چنین مسیری را در پیش خواهد گرفت!

ارادتمند فرهاد، جواد، رشید و احمد مددی...

عصر امروز نامه خداحافظی جواد نکونام به هواداران باشگاه فولاد هم منتشر شد تا مشخص شود مربی جوانی که جام حذفی اخیر را بالای سر برده احتمالا در فصل پیش‌رو تیم نخواهد داشت مگر آنکه با کنار گذاشتن علی منصوریان از سوی باشگاه آلومینیوم، ناگهان سرنوشت او را به سوی شهر اراک فرا بخواند.    

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی