تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

پیش‌بینی موج جدید سفر به شمال کشور

سرپرست پلیس راه مازندران از پیش‌بینی موج جدید سفرهای تابستانی به شمال کشور خبر داد و گفت:‌ همچنان ورودی‌های استان ‌بسته است.

کد خبر: ۱۰۶۴۲۲
۱۱:۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی موج جدید سفر به شمال کشور

دیدارنیوز: هادی عبادی با بیان اینکه ورودی‌های مازندران در طرح منع تردد تا ساعت 12 جمعه 5 شهریور مسدود است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که بعدازظهر امروز شاهد موج جدید تردد به‌سمت جاده‌‌های استان باشیم که با حضور عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی ورود امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون 21 هزار و 582 خودرو ابتدای ورودی‌های مازندران به مبدأ برگشت داده شدند، افزود: 16 هزار و 915 خودرو نیز در این ایام اعمال قانون و جریمه شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران از کاهش ورودی خودروها به مازندران خبر داد و تصریح کرد: قبل از اجرای طرح حدود 60 هزار خودرو در جاده‌های استان تردد داشتند که این میزان اکنون به حدود یک‌سوم کاهش یافته است.

عبادی خاطرنشان کرد: ترافیک جاده‌های مازندران روان اما ورود خودروهای شخصی ممنوع است و فقط خودروهای حامل دارو، مواد غذایی و سوختی، ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اتوبوس و باربری حق تردد دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی