تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تماشای آخرین بازمانده‌های خیابان لاله زار تهران

برنامه «تهرانگرد» این هفته پنجشنبه ۴ شهریور ساعت ۲۰ به معرفی خیابان لاله زار تهران می‌پردازد و مخاطبان را با عمارت خانه و باغ اتحادیه تنها بازمانده و یکی ازباارزش‌ترین معماری‌های دوره قاجار آشنا می‌کند.

کد خبر: ۱۰۶۳۵۵
۱۱:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

بازمانده‌های خیابان لاله زار تهران

دیدارنیوز ـ «خانه و باغ اتحادیه» یا «خانه امین‌السلطان» عمارتی مربوط به دوران قاجار است که به عنوان تنها بازمانده از خیابان لاله‌زار قدیم که در مرکز تهران جای گرفته‌است.

در بخش دیگری از تهرانگرد این هفته، ورزشگاه تختی معرفی خواهد شد. این ورزشگاه در زمان ساخت از پیشرفته‌ترین مجموعه‌های ورزشی دنیا به شمار می‌رفت و سال ۱۹۷۴میزبان بازی‌های آسیایی بود.

دوربین تهرانگرد گشتی نیز در محله امامزاده قاسم زده است و بافت تاریخی از محله را به تصویر کشیده است.

«تهرانگرد» به تهیه کنندگی سجاد مشحون و اجرای ساسان گلستانه در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما تهیه و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی