تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تلاش «دورهمی» و «خندوانه» برای بازگشت به تلویزیون

عوامل برنامه‌های «خندوانه» و «دورهمی» در تلاشند که پس از ماه صفر به آنتن شبکه نسیم برگردند.

کد خبر: ۱۰۵۹۹۲
۱۵:۵۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

دورهمی و خندوانه و تلویزیون

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند و برای آنتن پس از ماه صفر، خود را آماده می‌کنند.

این دو برنامه که با شرایط متفاوت اجتماعی و اقتضائات منحصر به فرد در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، در تدارک سری جدید هستند.

«خندوانه» تا پیش از محرم حدود ۵۲ قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد تیم این برنامه در تلاش‌اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم توانست در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی