تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

شکار در کوهستان منجر به مرگ پدر شد

به گفته‌ی فرمانده انتظامی ساوه مرد ۴۴ ساوجی بر اثر شلیک سهوی فرزند نوجوانش با اسلحه شکاری در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان، درگذشت.

کد خبر: ۱۰۵۶۹۷
۱۵:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

شکار در کوهستان و مرگ پدر

دیدارنیوز ـ به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر فوت مردی ۴۴ ساله در منطقه کوهستانی یل آباد شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران پلیس و نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و واکاوی دقیق حادثه، مشخص شد که پدر و پسری با یکدیگر به قصد شکار عازم این منطقه کوهستانی شده بودند و در هنگامی که پسر نوجوان، سرگرم بازی کردن با اسلحه شکاری پدر بوده است، شلیک سهوی، باعث جراحات شدید و مرگ پدرش شده است.

فرمانده انتظامی ساوه افزود: جسد متوفی توسط نیرو‌های امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی