تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ناپدیدشدن اسرار‌آمیز زن ٩٠ساله

زنی ٩٠ساله که ثروت زیادی داشت، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شده و تحقیقات برای به‌دست آمدن سرنخی از سرنوشت وی توسط تیم جنایی آغاز شده است.

کد خبر: ۱۰۵۰۷۰
۱۳:۱۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

ناپدیدشدن زن ٩٠ساله

دیدارنیوز ـ چند روز قبل خواهرزاده‌های زنی ٩٠ساله قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشتند تا ماجرای ناپدیدشدن خاله شان را گزارش کنند. یکی از آن‌ها به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرا گفت: خاله‌ام پس از فوت شوهرش، تنها زندگی می‌کرد. او در سلامت کامل بود و هیچ مشکلی نداشت. شوهرخاله‌ام یک مرد بازاری بود که ثروت زیادی داشت.

خاله‌ام پس از مرگ او تمام املاک شوهرش را اجاره داده بود و ما تقریبا هرروز با او در ارتباط بودیم، اما چند روزی بود که هرچه به موبایلش زنگ می‌زدیم، خاموش بود. برای همین با کلیدی که داشتیم به خانه‌اش رفتیم، اما اثری از او نبود. نگران شدیم و به تمام فامیل و دوستان خاله‌ام زنگ زدیم، اما هیچ‌کس اطلاعی از او نداشت.

وی ادامه داد: شوهرخاله‌ام، قبل از ازدواج با خاله‌ام با زنی ازدواج کرده و یک پسر از او داشت. ما احتمال می‌دهیم که این مادر و پسر بلایی بر سر خاله‌مان آورده‌اند تا او را از ارث محروم و تمام اموال شوهرخاله‌ام را تصاحب کنند. چون تا به حال سابقه نداشته که خاله‌ام بی خبر از ما جایی برود. وی ادامه داد: ما حتی به تمام بیمارستان‌ها هم سر زدیم، اما اثری از خاله‌ام به‌دست نیاوردیم و مطمئن هستیم که او به قتل رسیده است.

پس از اظهارات خواهرزاده‌ها، پرونده‌ای درباره ناپدیدشدن خاله آن‌ها تشکیل شد و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی تهران مأمور شدند تا اسرار ناپدیدشدن زن ۹۰ ساله را فاش کنند.

منبع: رویداد24
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی