تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مرد کرجی پس از بریدن گلوی همسرش اقدام به خودکشی کرد

پیرمرد کرجی بعد از اینکه به دلایل نامعلومی گلوی همسرش را برید، توسط همسایگان از اقدام به خودکشی جان سالم به در برد.

کد خبر: ۱۰۵۶۶۳
۱۲:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

خودکشی ناکام بعد از قتل همسر

دیدارنیوز ـ قتل همسر در کرج اتفاق افتاد. بعد از قتل همسر، همسایه‌ها متوجه ماجرای قتل همسر شدند. شوهر ۸۰ ساله زنی که به قتل رسیده بود به اتهام قتل همسر بازداشت شد. تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان قتل همسر ادامه دارد.

چند روز قبل سر و صدای یک پیرمرد و همسرش از خانه شان واقع در خیابان اشتراکی گوهردشت کرج، به گوش همسایه‌ها رسید. یکی از همسایه‌های این پیرمرد گفت: «مرد همسایه سر خود را محکم به دیوار خانه شان می‌کوبید و فریاد می‌زد. وقتی تعدادی از همسایه‌ها به خانه شان رفتند، دیده بودند که او گلوی همسرش را با چاقو بریده بود و قصد داشت خودش را حلق آویز کند که مردم جلوی او را گرفتند.»

به گفته همسایه‌های این مرد، متهم از مدتی قبل با یکی از فرزندان خود اختلاف داشت، اما انگیزه او از قتل همسرش مشخص نیست و این موضوع در حال رسیدگی است.

یکی از همسایه‌ها در ادامه گفت: «پیرمرد همسایه که در حال حاضر متهم به قتل همسرش است، مدتی قبل به دلیل مشکل اعصاب در بیمارستان بستری شده بود.»

 

منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی