تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

نیرو‌های پلیس در محور سراوان به خاش با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر درگیر شدند و بعد از دستگیری برخی اعضای این باند محموله یک تن و ۲۴۶ کیلو مواد مخدر به دست پپلیس افتاد.

کد خبر: ۱۰۵۶۷۵
۱۳:۴۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

محموله سنگین مخدر در دست پلیس

دیدارنیوز ـ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در محور سراوان به خاش و کشف یک تن و ۲۴۶ کیلو مواد افیونی خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته در درگیری جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان و خا ش که با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، یک باند قاچاق مواد افیونی در محور سروان به خاش منهدم شد.

وی افزود: در این عملیات ضربتی و مقتدرانه تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان با توقیف ۳ دستگاه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه سواری زانتیا ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ و توقیف هر چهار دستگاه خودرو قاچاقچیان، مقدار یک تن و ۲۴۶ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای شناسایی شده این باند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال و مستمر دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی