تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تردد بین تهران و البرز مجاز است

رییس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به تعطیلی روز‌های پیش رو اعلام کرد: تردد خودرو‌های پلاک تهران و البرز در محور‌های مواصلاتی بین این ۲ استان مجاز است.

کد خبر: ۱۰۴۹۸۵
۱۷:۲۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

تردد بین تهران و البرز

دیدارنیوز ـ سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودرو‌ها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین این ۲ استان همسایه تردد کنند.

خادم ادامه داد: در تعطیلات پیش رو همچون گذشته ۲ استان البرز و تهران یکپارچه دیده شده و تردد در این استان‌ها منعی ندارد، اما در سایر استان‌ها منع تردد اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح منع تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه با همکاری عوامل پلیس راهور استان‌ها آغاز می‌شود و تا بامداد شنبه ۶ شهریور ادامه دارد.

سرهنگ خادم تاکید کرد: هیچ مجوز ترددی نیز از سوی فرمانداری‌ها صادر نمی‌شود و تردد خودرو‌ها بین استانی ممنوع و منجر به اعمال قانون می‌شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شدند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی