تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
فرماندار تهران عنوان کرد

مسدود شدن ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور/ هیچگونه مجوزی صادر نمی‌شود

معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور از بسته شدن ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور خبر داد.

کد خبر: ۱۰۴۹۶۸
۱۵:۵۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

مسدود شدن ورودی و خروجی تهران

دیدارنیوز ـ عیسی فرهادی گفت: این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود:‌این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوز‌هایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژ‌ها از روز دوشنبه هفته جاری (۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژ‌ها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. فعالیت تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها صدردصدی هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌ها تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسما تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و ازتردد غیر ضروری خودداری کنند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری فرمانداری تهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مبادی خروجی و وردی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی