تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تارتار: دل مردم از قراردادهای ۲۰ میلیاردی بازیکنان می‌شکند

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از هواداران می‌خواهم برای بازگشت به روزهای خوب مقداری صبور باشند.

کد خبر: ۱۰۴۹۶۴
۱۵:۴۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

تارتار:

دیدارنیوز - مهدی تارتار ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد هزینه‌های سرسام‌آور برخی تیم‌ها برای جذب بازیکنان و لزوم جلوگیری از این بی‌نظمی اقتصادی گفت

واقعا نمی‌شود کاری کرد زیرا فوتبال حرفه‌ای است فوتبال ما هم با وجود حرفه‌ای بودن در خیلی از مسائل حرفه‌ای نیست. زمانی می‌توانیم اینگونه قرارداد بستن‌ها را آزاد بگذاریم که همه تیم‌ها حق پخش بگیرند و بتوانند با هم رقابت کنند. خیلی از مسائل دیگری هم وجود دارد که باشگاه‌ها می‌توانند از آن درآمد زایی کنند اما وقتی چنین شرایطی ندارند برخی تیم‌ها برای نیفتادن و سقوط نکردن می‌جنگند و برخی تیم‌ها برای پیروزی می‌جنگند.

مهدی تارتار افزود:
این موضوع تبعیض است در کشوری که از لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی دارد باید نظارتی وجود داشته باشد تا اینقدر در فوتبال‌مان ریخت و پاش نشود. دخل و خرج در کشورمان مشخص است اما باید قابل تحمل باشد. مردم ما در این شرایط اقتصادی خیلی سختی کشیده‌اند و وقتی می‌بینند یک فوتبالیست در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان پول می‌گیرد دل آنها می‌شکند. این شرایط غیرقابل تحمل می‌شود و شاید خیلی از مردم از فوتبال بدشان بیاید. باید نظارتی باشد تا دست کم درباره این مبالغ تعدیل صورت بگیرد و بین تیم‌ها تا این اندازه تفاوت نباشد.

مهدی تارتار درباره اینکه آیا لیست خود را برای جذب بازیکنان در اختیار تیم مدیریت باشگاه قرار داده گفت:‌
لیست خود را داده‌ام اما نمی‌دانیم می‌توانیم از لیست بازیکنی بگیریم یا خیر زیرا هر بازیکنی می‌آید بلافاصله می‌گوید فلان تیم صنعتی که از آن اسم نمی‌برم و کارش برای قهرمانی و کسب سهمیه حرفه‌ای است این مبلغ پیشنهاد داده در این وضعیت نمی‌توانیم کاری کنیم باید اجازه بدهیم ۵، ۶ تیمی که هزینه می‌کنند یارانشان را بگیرند و سپس سراغ هر چه در بازار ماند برویم . واقعا کار خیلی سخت است.

 

وی در ادامه گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران عنوان کرد:‌
خیلی خوشحالم که به تیم ذوب‌آهن رفتم از هواداران می‌خواهم برای بازگشت به روزهای خوب مقداری صبور باشند و از پیشکسوتان قابل احترام ذوب‌آهن هم می‌خواهم همه جوره ما را حمایت کنند تا بتوانیم فصل خوبی را با این تیم رقم بزنیم.

برچسب ها: مهدی تارتار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی