تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توخل: تیمی که فصل قبل چهارم شده امسال شانس اول قهرمانی نیست

سرمربی چلسی تاکید کرد تیمش شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیست.

کد خبر: ۱۰۴۸۶۸
۱۰:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

توخل:

دیدارنیوز - به نقل از گاردین،  لوکاکو مهاجم بلژیکی که در بازی شنبه مقابل کریستال پالاس در دسترس نخواهد بود، روز پنجشنبه رسما به تیم لندنی پیوست.

آبی ها پس از انتصاب توخل به عنوان جانشین فرانک لمپارد اخراج شده در ژانویه قهرمان لیگ قهرمانان شدند و در لیگ برتر در رده چهارم قرار گرفتند.

در حالی که توخل مربی سابق پاری سن ژرمن خوشحال است که یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات تابستانی خود را به دست آورده است، او تاکید می کند که چلسی هنوز کارهای قابل توجهی برای انجام دادن دارد تا فاصله خود را با رقبای خود کم کند.
سرمربی آلمانی گفت: ما از بازگشت روملو به باشگاه خوشحالیم. ما فکر می کنیم از نظر شخصیت، سرعت و قدرت او می تواند یک انتخاب عالی برای ما باشد. او از قدرت  و فیزیک بدنی برای کمک به ما برخوردار است  و در عین حال یک مرد متواضع و یک بازیکن واقعی تیم است و به چلسی اهمیت می دهد.

وی در مورد انتظارات از  چلسی  افزود: همه کسانی که می توانند فوتبال ببینند دیدند که ما فصل قبل  چهارم شدیم و در آخرین مسابقه  به کمک احتیاج داشتیم تا در رده چهارم قرار بگیریم و در پایان یک فصل موفق باشیم. وقتی چهارم می شوید، در فصل آینده  شانس اول قهرمانی نیستید.  فاصله زیادی با منچستریونایتد و منچسترسیتی داریم. وقتی بازار نقل و انتقالات و فعالیت های سیتی و یونایتد را می بینم این فاصله را درک می کنیم.

چلسی در ابتدا لوکاکو را از اندرلخت در سال ۲۰۱۱ خریداری کرد اما او فقط به ۱۵ بازی برای تیم اصلی انجام داد و از این تیم رفت  حالا بعد از مدت ها بار دیگر به لندن برگشته است.

توخل در پایان گفت: لوکاکو  فوق العاده تشته گلزنی است. در اینتر بازیکن بزرگی بود و این تیم را قهرمان لیگ کرد. ما فکر می کنیم که روملو از آکادمی آمده و همیشه چلسی را در قلب خود دارد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی