تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

توخل: تا قرارداد لوکاکو رسمی نشود صحبت نمی‌کنم

سرمربی چلسی از صحبت درباره خرید جدید خود امتناع کرد.

کد خبر: ۱۰۴۵۵۳
۰۹:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

توخل: تا قرارداد لوکاکو

دیدارنیوز - به نقل از اکسپرس، چلسی این هفته قرار است جذب روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی را رسما اعلام کند. این بازیکن ۲۸ ساله پس از موافقت قهرمان ایتالیا اولین قسمت پزشکی خود را در میلان گذراند.

اسناد و مدارک در حال حاضر با وکلای باشگاه است و پس از رسمی شدن، انتظار می‌رود لوکاکو قراردادی 5 ساله به ارزش ۲۰۰ هزار پوند در هفته امضا کند. توماس توخل سرمربی آلمانی که با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد، درباره خرید لوکاکو گفت: اکنون زمان بحث درباره لوکاکو نیست من مطلقا در موقعیتی نیستم که چیزی را اعلام کنم و شاید از صحبت در این مورد امتناع کنم زیرا ما در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال اروپا حضور داریم. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی ممکن است، چه چیزی ممکن نیست.

او در ادامه گفت: امروز هیچ چیزی برای اعلام وجود ندارد. تا زمانی که چیزی رسمی نشود من چیزی را اعلام نمی کنم و درباره آن صحبت نمی کنم.

آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی نیز صحبت کوتاهی درباره روملو لوکاکو انجام داد و عنوان کرد او یک گلزن تمام عیار و مهاجم تنومند است.

چلسی امشب چهارشنبه باید در سوپرجام اروپا به دیدار ویارئال برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی