تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پیش بینی هواشناسی؛ وزش باد شدید از غرب تا شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه بارندگی‌های پراکنده در شمال و شمال غرب کشور، گفت: باد شدید موقت از امروز تا دوشنبه بیشتر نقاط کشور را در برمی‌گیرد.

کد خبر: ۱۰۴۸۵۳
۰۹:۲۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

وزش باد شدید از غرب تا شرق

دیدارنیوز ـ فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی کشور افزود: امروز و فردا با شدت و ضعف بارندگی‌ها در استان‌های ساحلی خزر از جمله گیلان و مازندران و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جنوب برای ارتفاعات هرمزگان و کرمان نیز بارندگی پراکنده پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: بقیه نقاط کشور، آسمانی صاف و هوای آفتابی را تجربه خواهند کرد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی پدیده غالب هواشناسی در این چند روز وزش باد‌های موقت شدید در غرب، مرکز و شرق کشور است که تا دوشنبه ادامه دارد.

گودرزی توضیح داد: امروز در شرق کشور به ویژه زابل و استان‌های سمنان، تهران، اصفهان و یزد وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی