تیتر امروز

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

جابه‌جایی مسافر به سواحل کیش مطلقا ممنوع است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: بر اساس طرح ۱۵ روزه ممنوعیت توقف و ورود به سواحل و پارک‌ها جابه‌جایی مسافر در سواحل مطلقا ممنوع است.

کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
۱۰:۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

ممنوعیت جابه‌جایی مسافر در سواحل کیش

دیدارنیوز ـ محمدزنگانه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار داشت: ۱۶ تیم از نیروهای پلیس در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت و دستور دادستان با هدف کاهش تجمعات در سواحل کیش برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس جدید کرونا بر روند اجرای این طرح نظارت دارند.

وی اضافه کرد:همکاری خوب مردم و کاهش چشم گیر تجمعات قابل تقدیر است، اما ۲ موضوع مهم تردد دسته جمعی بعضی از افراد با موتور‌های شارژی و جابه‌جایی مسافر به سواحل کماکان مشاهده می‌شود که برابر مصوبات شورای سلامت مجموعه اجرائیات سازمان با پشتیبانی نیرو‌های پلیس نسبت به ساماندهی و بر خورد با متخلفین اقدام خواهد کرد.

زنگانه گفت: همچنین جابه‌جایی مسافران از طریق خودرو‌های عمومی و مسافر بر دارای مجوز که انتقال و جابه جایی مسافر به کلیه سواحل خصوصا کشتی یونانی و مسیر‌های منتهی به آن کلبه هور و جاده جهان مطلقا ممنوع است. امیدواریم رانندگان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآورشد:هدف اصلی از اجرای طرح‌های محدودیت تردد شبانه و توقف و ورود افراد به سواحل حفظ سلامت مردم و کاهش گسترش ویروس جدید است.

وی گفت:برابر مطالبه حداکثری مردم در خصوص برخورد با رانندگان متخلف و مدیریت ترددگروهی موتور‌های شارژی در سواحل و سطح شهر، تجمع مسافران در سواحل و عدم توجه به مصوبات شورای سلامت و طرح‌های ابلاغی موضوع برخورد با متخلفین به‌صورت جدی در دستور کار متوالیان امر قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: اکثریت مردم، صنوف و مجموعه‌های فعال در جزیره با اهتمام جدی و اطلاع رسانی خوب اصحاب رسانه پای کار هستند و نسبت به رعایت ضوابط ابلاغی اهتمام دارند امیدواریم همه افراد برای حفظ جان خود و سایرین کوشا باشند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کیش گردی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی