تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بستری شدن ۹۶۲۰ بیمار کرونا در بیمارستان‌های تهران

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعاً ۱۹۰۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شدند. همچنین مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی درمانی در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ هزار نفر بوده است.

کد خبر: ۱۰۴۶۸۷
۱۶:۳۴ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

آمار کرونا روزانه تهران

دیدارنیوز ـ دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران با اشاره به موارد بیماری کرونا در تهران گفت: در مجموع تا ساعت ۸ صبح امروز ۹۶۲۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

او ادامه داد: همچنین در بخش مراقبت‌های ویژه ۲۵۴۰ بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

زالی با اشاره به موارد جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعاً ۱۹۰۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شدند. همچنین مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی درمانی در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ هزار نفر بوده است که ۴ هزار نفر آن‌ها به بخش بهداشت و ۲۱ هزار نفر نیز به مراکز سرپایی مراجعه کرده‌اند.

به گفته فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ بیمار کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند.

او درباره روند واکسیناسیون کرونا در تهران نیز توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ هزار و ۲۰۰ دوز واکسن در تهران تزریق شده است و مجموع آمار واکسیناسیون در تهران به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دوز رسیده است که از این میان ۶۱۷ هزار نفر هر دو دوز اول و دوم را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی