تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکسیناسیون کارگران و کارمندان میادین میوه و تره‌بار آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار از گروه‌های در معرض خطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ محسوب می‌شوند، از آغاز واکسیناسیون این افراد از صبح امروز خبر داد.

کد خبر: ۱۰۴۹۲۸
۱۳:۳۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

آغاز واکسیناسیون کارگران میادین میوه و تره بار

دیدارنیوز ـ سید سعید راد با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روزانه بیش از ۳۰۰ نفر واکسن دریافت خواهند کرد، افزود: امیدواریم ۷۰۰۰ نفر از کارگران و کارکنان این سازمان، طی ۳ تا ۴ هفته دوز اول واکسن را دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه میادین و بازار‌های میوه و تره بار در تأمین ارزاق و مایحتاج روزانه شهروندان، اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا فرآیند واکسیناسیون کارگران و کارکنان میادین و بازار‌های میوه و تره بار، هیچ وقفه‌ای در خدمات‌رسانی این مراکز به شهروندان ایجاد نکند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند، خاطرنشان کرد: این سازمان، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در میادین و بازار‌ها انجام داده و انتظار ما از شهروندان عزیز، همراهی و همکاری بیش از پیش برای عبور از این روز‌های دشوار است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی