تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

کریم باقری از پرسپولیس نمی‌رود

در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال خواستار حضور تمام وقت کریم باقری در تیم ملی است، خبرها حکایت از امضای یک قرارداد جدید بین کریم باقری و پرسپولیس دارد.

کد خبر: ۱۰۴۵۳۳
۱۷:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

کریم باقری پرسپولیس

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس به زودی قرارداد جدیدی را با کریم باقری امضا می‌کند. 

اگرچه شهاب‌الدین عزیزی خادم در جایگاه رییس فدراسیون فوتبال ایران در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد قرارداد کریم باقری با فدراسیون فوتبال به عنوان مربی تیم ملی به زودی امضا می‌شود و دوست دارد باقری در تیم ملی به صورت تمام وقت حضور داشته باشد، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس به این راحتی‌ها آقا کریم را از دست نمی‌دهند و قصد دارند قرارداد تازه‌ای را با او امضا کنند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صدرنشین بازار نقل و انتقالات


در گفتگویی که طی چند روز اخیر بین مدیران پرسپولیس و کریم باقری انجام شده طرفین توافق کرده اند باقری کنار حضور در تیم ملی، در کادرفنی پرسپولیس هم به کارش ادامه دهد. برهمین اساس قرار است قرارداد تازه‌ای بین طرفین طی چند روز آینده امضا شود و باقری با شروع تمرینات پرسپولیس کنار گل محمدی و بازیکنان خواهد بود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی