تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تمام تیم‌های تخصصی درحال جستجو هستند +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تمام تیم‌های تخصصی درحال جستجو هستند +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

پرسپولیس صدرنشین بازار نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس بنا بر سنتی که چند سالی است در این تیم شکل گرفته است در بازار نقل و انتقالات موفق عمل می‌کند. امری که یکی از پایه‌های موفقیت‌های مداوم این تیم در چند سال اخیر بوده است.

کد خبر: ۱۰۴۵۲۴
۱۶:۴۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

موفقیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

دیدارنیوز: در چند فصل اخیر باشگاه پرسپولیس با تمام مشکلات عملکرد فوق العاده ای را در بازار نقل و انتقالات داشته و به صورت هوشمندانه ای فرایند خرید بازیکنش را آغاز می کند. یکی از دلایل ثبات و قدرت تیم در بازی های لیگ نیز همین نوع یارگیری در فصل نقل و انتقالات و ارتباط میان کادرفنی و مدیریت باشگاه است. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس به خوبی با خواسته های کادرفنی کنار می آید و حتی زمانی هم که مهدی رسول پناه مدیر باشگاه بود و ارتباط بدی با گل محمدی داشت تمام مهره های مد نظر این سرمربی را جذب کرد و به خوبی جای خالی خروجی های تیم را پر کرد.

سرخ ها دوسالی است زودتر از هر تیم دیگری بازیکنان مدنظر خود را می خرند و به نوعی بازار نقل و انتقالات را هم برای رقبا کوچک تر می کنند و تا زمانی که تیم هایی مثل استقلال به خودشان بیایند، مشکلات مدیریتی خود را حل کنند و مصاحبه های اعتراضی شان را منتشر کنند، پرسپولیس لیست خود برای فصل آینده را بسته و به دنبال آماده سازی تیم است.

برای مثال فصل گذشته که پرسپولیس فاصله ای تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش نداشت، به طرز هوشمندانه ای چند روز پیش از این اتفاق تمام بازیکنان مدنظرش را خرید و ثبت کرد تا بسته شدن پنجره این تیم را تهدید نکند. در پنجره نیم فصل نیز در حالی که از داخل این تیم را از نقل و انتقالات محروم کردند با مذاکره و وقت گرفتن پنجره را باز کردند و مهره های کلیدی همچون ترابی و مغانلو را جذب کردند.


بیشتر بخوانید: کاوه رضایی به پرسپولیس نمی‌آید


پرسپولیس فقط در جدول مسابقات تیم صدرنشین لیگ ایران نیست بلکه در چنین مسائلی نیز سرخ ها بهتر از هر تیم دیگری عمل می کنند. قهرمانی و کسب افتخارات چیزی نیست که تماما به مسائل فنی ربط داشته باشد و برای رخ دادن این اتفاق یک مجموعه باید هر کدام در حوزه اختیارات خود بهتر از هر تیم دیگری عمل کند. خوب بازیکن بگیرد، خوب تمرین کند، سرمربی خوبی داشته باشد و به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ باشد.

تیم های دیگری نیز فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده اند اما در واقع پرسپولیس، پرسپولیس است و همین نام آن ها را جلوتر از تیم های دیگر در بازار نقل و انتقالات قرار می دهد. استقلال هم از این مزیت برخوردار است اما شرایط همان چیزی است که خودتان در این روز ها می بینید و به هیچ عنوان از این مزیت استفاده نمی کند.

پرسپولیس ساعاتی پیش علیرضا ابراهیمی را جذب کرده و به زودی نیز اگر اتفاق خاصی نیافتد با علی نعمتی قرار می بندد و حالا هم شایعاتی در مورد خرید سجاد شهباززاده و رضا اسدی و احتمال برگرداندن علی علیپور به گوش می رسد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی