تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کاوه رضایی به پرسپولیس نمی‌آید

خبرها حکایت از آن دارد که تلاش یحیی گل محمدی برای جذب کاوه رضایی بی نتیجه مانده است و این مهاجم در لیگ بلژیک ماندگار خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۴۵۱۰
۱۵:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

کاوه رضایی به پرسپولیس

دیدارنیوز - یحیی گل محمدی در مقطعی با کاوه رضایی در ذوب آهن کار کرده و اعتقاد زیادی به این مهاجم دارد. جالب اینجاست کاوه رضایی نیز در زمان همکاری با یحیی عملکرد خوبی داشت و به شدت از نظر فنی سرمربی پرسپولیس را می پسندد، از این رو ادامه همکاری آن ها در پرسپولیس خبر عجیبی نبود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صدرنشین بازار نقل و انتقالات


برهمین اساس شنیدیم یحیی به دنبال همکاری دوباره با این مهاجم است، آن هم در حالی که رضایی با  باشگاه لون بلژیک قرارداد دارد.

کاوه رضایی بعد از فصل ناموفقی که در کلوب بروخه سپری کرد به عنوان بازیکن قرضی به شارلروا برگشت و دو فصل اخیر برای این تیم بازی کرد و در ابتدای این فصل هم از سوی کلوب بروخه به تیم اولون انتقال پیدا کرد. بنابراین گل محمدی به دنبال انتقال قرضی کاوه رضایی برای یک فصل به پرسپولیس بود.

حالا بعید است اولون راضی به قرض دادن او به پرسپولیس شود.

گفتنی است رضایی یک بار دیگر در زمان حضور برانکو در پرسپولیس قرار بود پرسپولیسی شود که البته این انتقال صورت نگرفت و او آبی پوش شد. 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی