تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
با حضور علیرضا ورناصری و مدیران کشوری و استانی؛

مشکلات صنعت، معدن و تجارت شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل بررسی شد

در جلسه علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با مدیران کشوری و استانی، جلسه بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت حوزه انتخابیه برگزار و نتایج و مصوباتی به دست آمد.

کد خبر: ۱۰۴۳۴۳
۱۸:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

‌جلسه بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت حوزه انتخابیه برگزار شد

 

دیدارنیوز _ خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده خدمتگزار مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، با حضور دکتر علیرضا ورناصری و مدیران کشوری و استانی، جلسه بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت حوزه انتخابیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مصوبات این جلسه به شرح ذیل است: 

۱- در خصوص تامین نیرو‌های انسانی موردنیاز برای شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها به استان خوزستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به رفع مشکل بررسی و اقدام گردد.

۲- پس از تخصیص خودرو‌های جدید از طرف معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها به استان خوزستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اقدامات لازم در خصوص خودرو موردنیاز شهرستان مسجدسلیمان را پیگیری نمایند.

۳- در خصوص ارتقاء نمایندگی شهرستان اندیکا به رئیس اداره مرکز نوسازی و تحول اداری هماهنگی و پیگیری لازم را در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی کشور بعمل آورد.

۴- طی جلسه‌ای با محوریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (پدرو) موضوع تعیین تکلیف احداث پروژه تولید شمش آلومینیوم در شهرستان مسجدسلیمان با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بررسی و در صورت موافقت بنیاد مذکور، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نسبت به سرمایه گذاری اقدام لازم بعمل آورد.

۵- نامه‌ای به امضای وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به عنوان وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش توسط صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری لازم انجام شود.

۶- شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان نسبت به انجام مطالعات ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در شهرستان مسجدسلیمان و همچنین توانمندسازی روستا‌ها و تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تقاضای اعمال ماده (۹) جهت زمین ناحیه صنعتی شهرستان مسجدسلیمان اقدامات لازم را بعمل آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی