تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ایران در رتبه دوم مرگ خبرنگاران در سال ۲۰۲۱

پس از مکزیک و افغانستان که به طور مشترک در رتبه نخست قرار دارند، ایران بیشترین آمار مرگ مرتبط با خبرنگاران را در سال ۲۰۲۱ ثبت کرده است.

کد خبر: ۱۰۴۱۲۷
۱۵:۳۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

ایران رتبه دوم مرگ خبرنگاران

دیدارنیوز ـ براساس اطلاعات منتشرشده از سوی انجمن فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (International Federation of Journalists)، از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی تاکنون ۲۵ روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای در جهان جان خود را از دست داده‌اند.

افغانستان و مکزیک هر کدام با ثبت ۵ مرگ، به صورت مشترک در رتبه نخست بالاترین تعداد فوتی روزنامه‌نگاران در سال ۲۰۲۱ قرار دارند.

همچنین دو خبرنگار محیط زیست ایرانی (مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی) که در حین انجام وظیفه و به علت واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند، موجب شده ایران در رتبه دوم بالاترین نرخ مرگ روزنامه‌نگاران تا به اینجای سال ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

بورکینافاسو، هلند، پاکستان، اتیوپی، کنیا، سومالی، نیجریه، ترکیه، یونان، بنگلادش، فیلیپین، آذربایجان و گرجستان نیز دیگر کشور‌هایی هستند که با مرگ خبرنگاران خود در ۷ ماه نخست سال ۲۰۲۱ روبه‌رو شده‌اند.

ایران رتبه دوم مرگ خبرنگاراننقشه مربوط به آمار مرگ روزنامه‌نگاران در سال ۲۰۲۱

منبع: ایسنا
برچسب ها: خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی