تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

چمران: سرپرست شهرداری تهران امروز انتخاب می‌شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: تا زمان قبول استعفای زاکانی از مجلس روی گزینه جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران توافق کرده‌ایم و امروز رای گیری می کنیم.

کد خبر: ۱۰۴۰۴۲
۱۱:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

چمران: سرپرست شهرداری تهران

دیدارنیوز - مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه صحنه امروز شورای شهر گفت: تا زمان قبول استعفای زاکانی از مجلس جاوید با رای اکثر اعضای شورای شهر تهران به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.
وی بیان داشت: اعضای شورای شهر تهران بر روی گزینه های آقای جاوید توافق کرده‌اند که در رای گیری احتمالاً ایشان سرپرست شهرداری تهران خواهد شد.

وی ادامه داد: ابتدا تصمیم بر آن بود که اگر آمدن آقای زاکانی به شهرداری به طول نینجامد شهردار فعلی کار را در دست بگیرد و کار را ادامه دهند که از منظر ما در شورای ششم این موضوع مشکلی نداشت ولی حناچی اعلام کرد که ممکن است قانونا مشکل برایش ایجاد شود.

وی گفت: با دوستان مشورت کردیم و از آنجایی که معلوم نیست دقیقا چه زمانی استعفای آقای زاکانی در مجلس رأی بیاورد و اقدامات مربوطه در دولت انجام گیرد سرپرست برای شهرداری انتخاب کنیم.

چمران خاطرنشان کرد: بر روی گزینه آقای جاوید توافق شد و امروز دعوت کردیم که ایشان در صحن حضور یابند و رأی‌گیری نیز در این راستا در صحن علنی انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که رأی امروز شورای شهری‌ها به شهردار جدید مخفی و یا علنی است، گفت: رأی باید علنی باشد

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی