تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

زاکانی: برایم سخت است از حوزه قانونگذاری به شهرداری پا بگذارم

کاندیدای گزینه شهرداری تهران گفت: برای من بسیار سخت است که از حوزه قانونگذاری به مجموعه شهرداری پا بگذارم و نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا با همه وجود از مردم عزیز پوزش می طلبم.

کد خبر: ۱۰۴۰۵۱
۱۱:۲۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

زاگانی

دیدارنیوز - علیرضا زاکانی" کاندیدای گزینه شهرداری تهران  در دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در اینجا از همه کسانی که به عنوان عضو شورای شهر در پنج دوره گذشته بوده اند و همچنین شهرداران تهران در سنوات قبل تا کنون به ویژه آقای حناچی تشکر کنم.

زاکانی گفت: برای من بسیار سخت است که از حوزه  قانون گذاری به مجموعه شهرداری پا بگذارم و نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا با همه وجود از مردم عزیز پوزش می طلبم. به هر حال برای خدمتگزاری، عرصه های مختلفی وجود دارد و آنچه مهم است خدمت به انقلاب اسلامی است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
2
خب جناب بگو کی تو را مجبور کرده از حوزه قانونگزاری به حوزه شهرداری بری ، بگو تا باهاش برخورد میکنیم . نباید افرادی که فرصت طلب و قدرتگرا و ابن الوقت نیستند را مجبور کرد علیرغم میل خودشان به شهرداری بفرستن . تو این زمانه یه رفتگر را هم نمیتوان علیرغم میلش به شهرداری فرستاد . امان از نفس قدرت طلب که چطور ادمهای بی میل را به ادمهای مشتاق تبدیل میکنه . بسوزه پدر این حس خدمتگزاری که یهو شیفتگان قدرت را به تشنگان خدمت تبدیل میکنه و اونها را به حوزه هایی میکشونه که تا بحال یه کلمه هم در مورد ویژگیهای شغلی ان نشنیده اند و یه روز هم در ارتباط با ان شغل نبوده اند . اینهم از معجزات شیفته خدمت بودنه که یه معلم ساده را میتونه به یه ابر مدیر شهری تبدیل کنه ، میگی نه برو از اونهایی که نامه فیلسوفانه در شورای شهر مینویسن بپرس .
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
1
دروغ میگی،فقط برای پست ومقام بود که این همه لق لق میزدی، به این و ان فحش میدادی،امثال شما مردم را سکوی پرتاپ میدانی، جایی رفتی ب ای تصرف بیت النمال که چهار سال برای کاندیدایی رییس جمهوری یرنامه ریزی کنی ،بیچاره تهران و اون مردمی که شورا ی شهر انتخاب کردن،شواریی که از خود اختیاری ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
1
0
آفرین؛ همان زاگانی درست است! بی ادبان را بی ادبی، جبر روزگار، قانون طبیعت و سنت الهی است.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی