تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

شیائومی بالاخره توانست به سلطه‌ی ۸ ساله‌ی سامسونگ بر بازار موبایل جهان پایان دهد و پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد.

کد خبر: ۱۰۳۷۲۷
۱۲:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

 

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

دیدارنیوز: شیائومی با تمرکز بر تنوع گوشی‌های میانرده و اقتصادی، از سه سال پیش توانسته بود سامسونگ را در برخی بازار‌ها ازجمله هند پشت سر بگذارد. چندی پیش کانالیس و IDC اعلام کرده بودند شیائومی با عرضه‌ی ۵۳ میلیون دستگاه تلفن هوشمند در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، در یک قدمی گرفتن جایگاه نخست بازار موبایل از سامسونگ است.

پس از آن، مؤسسه‌ی Strategy Analytics نیز اعلام کرد شیائومی توانسته است با عرضه‌ی ۱۲٫۷ میلیون گوشی به بازار اروپا در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱، با به‌دست آوردن سهم ۲۵ درصدی از این بازار به بزرگ‌ترین برند موبایل اروپا تبدیل شده است و اکنون نوبت به کانترپوینت رسیده است تا لقب «بزرگ‌ترین برند موبایل جهان» را به شیائومی بدهد.

براساس گزارش Sam Mobile، در ماه ژوئن (خرداد-تیر) با سقوط سهم بازار سامسونگ به ۱۵٫۷ درصد و رشد سهم شیائومی به ۱۷٫۱ درصد، شیائومی برای اولین بار توانسته است به بزرگ‌ترین برند گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی