تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

نبرد تاریخی؛ حسن یزدانی نقره گرفت، تیلور طلا

در حساس‌ترین مسابقه کشتی امروز در المپیک توکیو، حسن یزدانی و دیوید تیلور فینال 86 کیلوگرم را برگزار می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۳۶۶۱
۱۶:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

گزارش زنده: نبرد تاریخی، حسن یزدانی یا دیوید تیلور؟

 

دیدارنیوز ـ میز المپیک: حساس‌ ترین مسابقه کشتی المپیک با حمله تیلور و دفاع خوب یزدانی آغاز شد. با اینکه تیلور تحرک بیشتری نشان داد اما داوران اخطار 30 ثانیه را به او دادند و یزدانی اولین امتیاز را گرفت.

یزدانی با حرکات دست و قوس کردن های مداوم هیجان تیلور را کنترل کرد و حتی یک بار او را از تشک بیرون برد که امتیازی داده نشد. 

وقت دوم کشتی را هم یزدانی با تاکتیک بسیار سنجیده و حساب‌شده آغاز کرد و یک امتیاز هم گرفت اما تیلور یک زیر سریع گرفت و در خاک دو امتیاز به دست اورد.

دوباره حسن یزدانی با دست در کتف توانست تیلور را از تشک بیرون کند و امتیاز سوم را بگیرد. دو کشتی‌گیر با تمام وجود مسابقه می‌دهند و زیرگیری‌های تیلور ادامه دارد.

در 20 ثانیه آخر اما تیلور یک زیر برق ‌آسا گرفت و یزدانی را خاک کرد تا نتیجه 4 ـ3 شود. در 15 ثانیه پایانی هم تیلور کشتی را در حالت خاک اداره کرد و بغل رومی یزدانی هم افاقه نکرد. به این ترتیب این مسابقه بسیار هیجان‌انگیز و حساس با پیروزی تلور تمام شد و حسن یزدانی با شایستگی به مدال نقره رسید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی