تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مالکی: کابینه سیزدهم جسور و انقلابی باشد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودن آن است، گفت که انتظار می رود وزرای دولت آینده روحیه جهادی داشته و پاک دست باشند تا بتوانند اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.

کد خبر: ۱۰۳۴۶۳
۰۹:۳۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

مالکی: کابینه سیزدهم جسور و انقلابی باشد

دیدارنیوز - فداحسین مالکی با اشاره به صحبت های ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در مراسم تنفیذ، اظهار کرد: صحبت های آقای رئیسی بعد از مراسم تنفیذ فوق العاده مهم بود. نشان داد که ایشان به خوبی شرایط فعلی جامعه را تشخیص داده و از مشکلات در حوزه های اقتصادی، معیشتی، مسائل فرهنگی و بی عدالتی ها و رانت ها و فسادها اطلاع دارد.

وی افزود: در این شرایط انتظار می رود که تیم دولت آقای رئیسی نیز به این موارد توجه کند، مجلس هم این مسائل را مورد توجه قرار می دهد و به دولت کمک می کند.
مالکی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودنش است، گفت: با توجه به هماهنگی مجلس و قوه قضائیه با دولت هیچ بهانه ای برای دولت جدید قابل قبول نیست. ما کمبود قانون نداریم، مشکل، اقدام و اجرا در کشور است. لذا اولین کار این باشد که تمامی قوانین و بخشنامه های زائد که باعث ایجاد موانع در اقتصاد و مسکن کشور شده، حذف شود. همچنین باید موانع پیش روی اشتغال جوانان برداشته شود. این مهم زمانی رخ می دهد که در راس وزارتخانه ها افرادی با روحیه جهادی و پاک دستی باشند. کسانی که بتوانند وزارتخانه ها را از وضعیت فعلی نجات دهند که همچون کلاف سر در گم هستند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: مهمترین کار دولت آینده در حوزه اقتصادی تعیین تیمی هماهنگ در اقتصاد است. آقای رئیسی فرمانده اقتصادی را تعیین کند تا دیگر شاهد دعوا بین وزارتخانه های اقتصاد و صنعت یا بانک مرکزی و کشور نباشیم. با هماهنگی می توانند مشکلات مردم در معیشت را حل کنند

منبع: ایسنا
برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی