تیتر امروز

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد
حضور مقامات خارجی در تهران پس از سقوط دردناک بالگرد در آذربایجان شرقی

مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...

محمد بن سلمان: به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم به حاکمیت ما تعرض کند

ولیعهد عربستان به مناسبت سالگرد تاسیس این کشور و روز ملی عربستان تاکید کرد: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد به حاکمیت کشور ما تعرض کند.

کد خبر: ۱۰۳۳۰
۱۰:۰۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس کشورش با اشاره به رشد و شکوفایی که عربستان در حاکمیت سلمان بن عبد العزیز، پادشاه این کشور شاهد آن است، تاکید کرد: هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس عربستان مناسبتی است که یادی کنیم از عبدالعزیز بن عبد الرحمان آل سعود، موسس عربستان که کشور را یکپارچه و ستون‌های آن را پی‌ریزی کرد و پس از او فرزندانش به این راه ادامه دادند و این کشور بزرگ را ساختند.

بن سلمان تاکید کرد: ما در روز ملی به جایگاه‌ بالایی که کشورمان در جهان و در میان کشورهای عربی و اسلامی به دست آورده، نقش کارآمدش در برقراری امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی، دستاوردهای اقتصادی و توسعه‌ای، تعمیق اصول شفافیت و عدالت در راستای تقویت مبارزه با فساد و تلاش جدی برای تحقق اهداف رویکرد ۲۰۳۰ می‌بالیم.

ولیعهد عربستان افزود: کشور عزیز ما که اسلام از آن نشات گرفته و انوار نبوت از آن ساطع شده، به اصول این دین پایبند باقی خواهد ماند و باجدیت با افراط‌گرایی و تروریسم مبارزه خواهد کرد و به هیچ کس اجازه نخواهد داد به حاکمیت ما تعرض و یا امنیت کشور را مختل کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی