تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پایان ۳۰ ماه زندگی مخفیانه قاتل فراری

مردی که پسر جوانی را ۳۰ ماه قبل در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسانده و متواری شده بود، عاقبت در حلقه محاصره پلیس گیر افتاد و دستگیر شد.

کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
۱۳:۵۷ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

زندگی مخفیانه قاتل فراری

دیدارنیوز ـ فرمانده انتظامی عنبرآباد در این باره گفت: دی ماه سال۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهر‌های همجوار متواری شده بود.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: بلافاصله پس از اعلام وقوع این جنایت به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. با وجود این که قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می‌داد، سرانجام نیرو‌های پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند و این قاتل را پس از دریافت نیابت قضایی در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان به دام انداختند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و دلیل و انگیزه این جنایت را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

وی با تاکید بر این که پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد، ادامه داد: در بیشتر موارد وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می‌زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل وی شوند از این رو همواره بر توانایی‌های کنترل خشم، خویشتن داری و حل و فصل تنش‌های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگ تر‌ها تاکید می‌شود.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی