تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد

افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور

به‌تدریج از فردا تا آخر هفته جاری در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور افزایش حدود ۵ تا ۸ درجه‌ای سانتیگراد دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰۳۱۷۸
۱۲:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما

دیدارنیوز ـ بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان و کردستان وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

طی این مدت همچنین رعد و برق، بارش پراکنده، وزش باد شدید موقت همراه با خیزش گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال لرستان، شمال کهگیلویه و بویراحمد و غرب یزد نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب دور از انتظار نیست.

پنجشنبه و جمعه برای شمال غرب و ارتفاعات البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تا آخر هفته جاری برای نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، شرق خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک مورد انتظار است که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

به‌تدریج از فردا تا آخر هفته جاری در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور افزایش حدود ۵ تا ۸ درجه‌ای سانتیگراد دمای هوا را شاهد خواهیم بود. همچنین طی این هفته شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای بیشینه ۲۲ و ۲۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی