تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۵ سال زندان در انتظار مرد گربه کش

مردی که در حملات شبانه خود بیش از ۹ گربه را کشته بود بازداشت و به ۵ سال زندان محکوم شد.

کد خبر: ۱۰۲۸۱۱
۱۱:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

مجازات حبس برای مرد گربه کش

دیدارنیوز ـ به نقل از کرایم، متهم "استیو بوکت"۵۴ ساله در حملات وحشیانه خود به ۱۶ گربه موفق شده بود تا جان ۹ گربه را با چاقو بگیرد.

بنا بر گزارش‌های پلیس اسکاتلندیارد او حملات خود را از اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرده و تا سال ۲۰۲۰ میلادی در جنوب لندن ادامه داده است.

کارآگاهان پلیس عکس گربه‌های مرده را در تلفن همراه متهم و چاقویی که به آن خون گربه چسبیده بود را در خانه اش یافتند.

"جین سیوفی" دادستان پرونده دراین باره گفت: هیچکدام از ما نمی‌توانیم بفهمیم که چه چیزی این مرد را مجبور می‌کرد تا با گربه‌ها چنین رفتار کند این مرد علاوه بر کشتن گربه‌ها ضربه بدی به صاحبان گربه‌ها زده که حیوان خانگی خود را از دست داده اند.

وی افزود: تحقیقات پلیس از زمانی آغاز شد که بر تعداد گربه‌های مرده در منطقه افزوده شد و صاحبان گربه خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی