تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

برادرکشی بر سر جا‌به‌جایی قفس قناری

مرد جوان که در جریان درگیری بر سر جابه‌جایی قفس قناری با برادر بزرگ‌ترش درگیر شده و بعد از قتل وی متواری شده بود، بازداشت شد.

کد خبر: ۱۰۲۷۶۷
۰۹:۴۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

قتل بر سر جا‌به‌جایی قفس قناری

دیدارنیوز ـ صبح بیست‌وسوم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری امامزاده حسن (ع) به بازپرس کشیک جنایی پایتخت اطلاع داد دو برادر با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها زخمی و بعد از دو روز بستری در بیمارستان فوت شده و قاتل هم فرار کرده است. تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و قاتل با هم برادر بوده و در محله فلاح زندگی می‌کردند که برادر کوچک‌تر با ضربه چاقویی که به گردن برادر بزرگ‌تر زده باعث قتل وی شده و خواهرزاده آن‌ها که شاهد ماجرا بوده دایی زخمی‌اش را به بیمارستان رسانده است.

قاتل، فراری بود تا این‌که با گذشت ۷۸ روز از فرار، در خانه خواهرش در تهران شناسایی و بازداشت شد.

متهم به برادرکشی بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به قتل گفت: من و برادرم هردو معتاد به شیشه بودیم، اما او مشروب هم مصرف می‌کرد. کار آنچنانی نداشتیم و علاوه‌بر آن با جوجه‌کشی قناری و کبوتر، پولی برای هزینه زندگی‌مان تامین و با هم در یک خانه زندگی می‌کردیم، اما آن روز در خانه بر سر محل نصب قفس قناری جروبحث شد. دعوایمان بالاگرفت و به سمتم حمله کرد. محکم مرا از روی زمین بالا برد و محکم به دیوار کوبید که قفس قناری در آنجا بود.

وی افزود: به بالای قفس خوردم و دستم به بالای آن برخورد کرد که آنجا چاقو بود. آن را برداشتم و ضربه‌ای سمتش انداختم که رهایم کند که چاقو به گردنش خورد و زخمی شد. بعد هردویمان به کناری پرت شدیم. موقع فرار، خواهرزاده‌مان آمد که وحشتزده بود. او را به کناری هل داده و متواری شدم. بعدا فهمیدم فوت کرده است.

متهم به قتل ادامه داد: مخفیانه به مراسم خاکسپاری برادرم رفتم تا کسی مرا نبیند. بعد از رفتن حاضران بالای سر مزارش رفتم و ساعت‌ها گریه کردم که چرا او را کشتم. پشیمان بودم و خواستم حلالم کند. بعد از فرار، به خانه دوستان و افراد معتاد رفتم.

در این چند ماه سرگردان بودم. لحظه‌ای صحنه قتل برادرم و مزار او از مقابل چشمانم دور نمی‌شد. عذاب‌وجدان رهایم نمی‌کرد. بعد از این همه سرگردانی به خانه خواهرم رفتم و پنهان شدم تا به‌زودی تسلیم شوم که دستگیر شدم.

حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: متهم در بازداشت موقت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: جام جم
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی