تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تشدید برخورد با تخلف‌های سرعت و سبقت در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی برای پیشگیری از تصادفات است و کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

کد خبر: ۱۰۲۵۴۸
۱۶:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

تشدید برخورد با تخلف‌های رانندگی

دیدارنیوز ـ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان‌ها و معابر بزرگراهی، رانندگی تهاجمی (سرعت، لایی‌کشی، حرکات مارپیچ و …) است پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز سرعت و سبقت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی افزود: طرح برخورد با این تخلف توسط یگان نامحسوس و محسوس پلیس راهور تهران بزرگ هم‌اکنون در شهر تهران در حال انجام است و با مرتکبان طبق قانون برخورد خواهد شد.

جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه‌هایی به ریاست سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور فاتب مقرر شد طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز که ریشه اصلی حوادث رانندگی است در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی گفت: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی برای پیشگیری از تصادفات است و کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

جانشین پلیس راهور فاتب پلیس از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به کاهش تصادفات کمک کنند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا بپرهیزند.

منبع: مهر
برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی