تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
معاون کل وزارت بهداشت

ظرفیت بیمارستان‌ها در برخی استان‌ها تکمیل شد/ ۹۲ درصد بستری‌ها کسانی هستند که واکسن نزده‌اند

معاون کل وزارت بهداشت گفت: میزان سرایت ویروس دلتا ۶۰ الی ۱۰۰ درصد بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا و بار ویروسی آن در افراد مبتلا حدود هزار برابر گونه‌های قبلی است.

کد خبر: ۱۰۲۶۰۸
۱۶:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها

دیدارنیوز ـ دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: بیماری‌زایی ویروس جهش‌یافته افزایش داشته است. به طوری که در بعضی استان‌ها مثل تهران، هرمزگان، کرمان و البرز وضعیت بسیار خطرناک شده و پذیرش بیمارستان‌ها بیشتر از ظرفیت آن‌هاست.

وی ادامه داد: در بعضی استان‌ها ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها تکمیل شده است و در حال حاضر فراتر از ظرفیت خدمات‌رسانی خود ناچار به پذیرش هستند. اما در استان‌هایی مثل آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان شرایط بهتر است و روند نزولی شده است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: میزان سرایت ویروس دلتا ۶۰ الی ۱۰۰ درصد بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا و بار ویروسی در افراد مبتلا حدود هزار برابر گونه‌های قبلی است.

​ حریرچی افزود: در حال حاضر در بیمارستان‌هایی نظیر بیمارستان امام خمینی تهران ۵۵۰ بیمار بستری کرونا داریم. این در حالی است که کل بیمارستان هزار تخت دارد و باید همزمان به بیماران سرطانی، تصادفی، قلبی و... نیز خدمات‌رسانی کند. چراکه بیماران عادی هم مراجعات خودشان را دارند.

معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: در رده سنی که واکسیناسیون انجام شده به‌ندرت بیمار بستری داریم و ۹۲ درصد افرادی که بستری می‌شوند جزو کسانی هستند که هنوز واکسن نزده‌اند.

وی گفت:​ در حال حاضر دستورالعمل اصلی ما سرعت‌بخشی به واکسیناسیون است و تلاش می‌کنیم بتوانیم جمعیت زیادی را واکسینه کنیم.

برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی