تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

استیضاح کنندگان وزیر صمت به ۸۰ نفر رسید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد.

کد خبر: ۱۰۲۵۰
۱۱:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
دیدارنیوز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اعلام آقای یوسف‌نژاد، قاعدتا طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون صنایع بررسی می‌شود.

وی افزود: بنابر آخرین اطلاعاتی که بنده دارم، طرح استیضاح شریعمتداری با ۸۰ امضای نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه شده است و بر این اساس کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون اصلی، باید این طرح را بررسی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با بررسی شدن این طرح حداقل دو جلسه در کمیسیون موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته جلسه‌ای هم با حضور وزیر برگزار شده و ضمن آن به دفاعیات خود می‌پردازد.

فولادگر همچنین به موارد اشاره شده در طرح استیضاح شریعتمداری اشاره کرد و گفت: در محور‌های استیضاح مسائل و مشکلات موجود در حوزه صنعت، حوزه تولید بحث بازرگانی عنوان شده؛ به هر حال حوزه صنعت، معدن و تجارت حوزه گسترده‌ای است و قاعدتا مشکلات این بخش هم بیشتر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی