تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۳۶۴ داوطلب کنکور ارشد مبتلا به کرونا هستند

سخنگوی سازمان سنجش گفت: با توجه به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه بیماری کرونا برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۴ نفر اعلام کردند مبتلا به کرونا هستند.

کد خبر: ۱۰۱۸۵۵
۱۴:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

تعداد داوطلبان مبتلا به کرونا

دیدارنیوز ـ فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت قطعی تایید شده بود، از ۲۸ تا ۳۰ تیر نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) اقدام کردند.

وی یادآور شد: تعداد ۳۶۴ نفر از متقاضیان مبتلا هستند که بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه ماسک به وزارت بهداشت ارسال می‌کند و در صورتی که متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و در سامانه خوداظهاری اعلام نکند اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد.

بنا بر این گزارش، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۶ مرداد، پنج‌شنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر سراسر کشور برگزار می‌شود.

تعداد ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵۳ درصد زن و ۴۷ درصد مرد هستند.

در روز اول (چهارشنبه ۶ مرداد) برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزمون رشته شناور ۳۴ رشته و با تعداد داوطلب ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم (پنج‌شنبه ۷ مرداد) آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز سوم (جمعه ۸ مرداد) آزمون ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی