تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خبر خوب برای سهامداران سهام عدالت

مدیر نظارت بر ناشران بورس گفت: مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمام مشمولین سهام عدالت در روش مستقیم از تمام حقوق و مزایای سهامداری برخوردار شدند.

کد خبر: ۱۰۱۷۲۴
۰۹:۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت

دیدارنیوز ـ محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران بورس گفت: سهامداران سهام عدالت در روش مستقیم می‌توانند در مجامع عمومی ۳۶ شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت حضور یابند و با رأی خود در تصمیم گیری‌های این شرکت‌ها مشارکت کنند.

به گفته وی شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت می‌بایست اطلاعات سهامداران عدالت به روش مستقیم و سایر سهامداران خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دریافت و در سامانه سهام خود جهت برگزاری مجامع عمومی اعمال کنند.

منبع: آنا
برچسب ها: سهام عدالت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی