تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پلیس اتوبان قزوین رشت را می‌بندد

فرماندار ساوجبلاغ گفت: محور اتوبان کرج - قزوین در محدوده روستای هیو به مدت ۶ روز توسط نیروهای انتظامی مسدود خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۱۴۶۵
۱۶:۵۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

بستن اتوبان قزوین رشت

دیدارنیوز ـ مهدی مهرور پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه فوق‌العاده کرونا و مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ در تعطیلات کرونایی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفته است و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی از سوی مردم رعایت نشود امکان قرمز شدن ساوجبلاغ وجود دارد.

وی با اشاره به تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی اعلام شده از سوی وزارت کشور بیان کرد: با توجه به لزوم آمادگی و هوشیاری کامل تمامی دستگاه‌ها، مدیران موظف به حضور در محل خدمت خود بوده و مجاز به خروج از شهرستان نیستند.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران نیز برای کنترل و مدیریت امور در تعطیلات پیش رو در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: محور اتوبان کرج - قزوین در محدوده روستای هیو به مدت ۶ روز توسط نیروهای انتظامی مسدود خواهد بود و دستگاه‌های امدادی هلال‌احمر و اورژانس برای ارائه کمک‌های امدادی در منطقه مستقر و حضور خواهند داشت.

 

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی