تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

پوتین عید قربان را تبریک گفت

رئیس جمهوری روسیه در پیامی، عید قربان را به مسلمان کشورش و سراسر جهان تبریک گفت.

کد خبر: ۱۰۱۴۱۴
۱۳:۴۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

پوتین عید قربان را تبریک گفت

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این پیام آورده است: این عید در تکمیل یک سری اعمال در اماکن متبرکه اسلامی است و بخشی مهم و جدایی ناپذیر از میراث معنوی غنی مردم چند ملیتی روسیه است. این عید از اهمیت اخلاقی عمیقی برخوردار است و شادی ناشی از تقویت معنوی و ایمان را حفظ می کند.
وی ادامه داد: عید قربان به ما یادآوری می‌کند که سنت‌های اسلام در ارزش‌های جاودانه خوبی، عدالت، خیرات و مراقبت از دیگران استوار است.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه پیام تبریک خود همچنین آورده است: این عید دلگرم کننده است چون شاهد هستیم زندگی در جامعه مسلمانان روسیه به طور فعال در حال توسعه است و با ابتکارات جدید مردم در زمینه‌های فرهنگ، آموزش، روشنگری و راهنمایی برای نسل جوان غنی می‌شود.

پوتین افزود: همیشه توجه چشمگیری به تقویت همکاری سازنده با دولت و بهبود گفتگوی مثمرثمر بین پیروان اسلام و دیگر ادیان سنتی روسیه شده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی