تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پوتین: بلاروس شریک با ثبات روسیه است

رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) و در جریان دیدار با همتای بلاروسی خود گفت: مینسک شریک با ثبات ماست و بدهی خارجی‌اش با وجود پاندمی کرونا و تحریم‌های غرب کاهش داشته است.

کد خبر: ۱۰۰۳۴۰
۱۷:۳۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

پوتین: بلاروس شریک با ثبات روسیه است

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این دیدار با الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی خود در سن پترزبورگ و با اشاره به این مساله که بدهی خارجی مینسک ۲.۵ درصد کاهش داشته، گفت: در آغاز این دیدار، مایلم به این نکته اشاره کنم که بلاروس یک شریک با ثبات برای روسیه است.

لوکاشنکو نیز گفت: بلاروس به تمامی تعهداتش درباره وام‌های که روسیه برایش تامین کرد، پایبند است. روسیه بسیار جدی از ما حمایت می‌کند.

در همین حال، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: پوتین و همتای بلاروسی‌اش قرار است همچنین درباره تلاش‌های غرب برای تضعیف اوضاع در بلاروس، روابط اقتصادی، پروژه‌های مشترک بین مسکو و مینسک و همچنین آمریکا گفتگو کنند.

وی ادامه داد: عناوین امروز شامل تعاملات تجاری و اقتصادی روسیه و بلاروس، اجرای پروژه‌های مشترک بزرگ و بحث در مورد نحوه کار وزارتخانه‌ها و اداره‌ها در زمینه اجرای دستورالعمل‌هایی است که روسای جمهور دو کشور برای ایجاد یک دولت اتحادیه پیشتر مطرح کرده‌اند. همچنین مسائل بین‌المللی نیز در این گفتگوها مطرح می‌شوند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: پوتین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی