تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازتاب جایزه اصغر فرهادی در کیهان

روزنامه کیهان در خبری با عنوان «مُبلغ «بایدن» از جشنواره کن جایزه مشترک گرفت» نوشت: «اصغر فرهادی که پیش از این به اظهار نظرهای سیاسی مطابق میل دست‌اندرکاران جشنواره کن پرداخته بود، همراه با فیلم دیگری جایزه هیات داوران این جشنواره را دریافت کرد.»

کد خبر: ۱۰۱۱۷۲
۱۱:۰۶ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

بازتاب جایزه اصغر فرهادی در کیهان

دیدارنیوز - این روزنامه در ادامه نوشت: «پس از اظهار نظرهای سیاسی مختلف اصغر فرهادی، که ارتباطی با سینما و فیلم‌های وی ندارد، می‌شد پیش‌بینی کرد که امسال هم در جشنواره فیلم کن جوایزی به فیلم او داده شود؛ به‌ویژه این که او از تبلیغ‌کنندگان «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، هم بوده و در مصاحبه با نشریه ورایتی، همزمان با بیان حرف‌هایی که رنگ و بویی علیه ایران دارد، اظهار کرده است: «مطمئناً حضور «جو بایدن» در جای خود، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند.»

به همین دلیل هم شاید در فضایی کم‌فروغ و با برخوردی سرد، جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره کن ۲۰۲۱ به‌ طور مشترک همراه با فیلم دیگری به «قهرمان» فرهادی داده شد.

نکته قابل توجه این است که «قهرمان» یک فیلم فرانسوی محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو ساخته شده است. همچنین تهیه‌کنندگی این کار به‌ طور مشترک به نام اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی ثبت شده است که این تولید مشترک و سرمایه‌گذاری یک شرکت قدرتمند فرانسوی، در اعطای یک جایزه به این فیلم در جشنواره کن فرانسه نیز بی‌تأثیر نیست.»


منبع: ایسنا
برچسب ها: اصغر فرهادی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
اصغر فرهادی سودش بیشتر از ضررش است ، البته عده ای در پی فرار
دادنش به انطرف ابها با شعار های کیهانی هستند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی