تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش اصغر فرهادی به بنرهایش در سطح شهر + عکس

اصغر فرهادی از لزوم شنیده‌شدن صدای مردم دردمند خوزستان گفت و از همکارانش خواست به جای بنر تبریک به او در تهران، جملات آن مادر معترض سوسنگردی را در گوشه‌گوشه شهر نصب کنند.

کد خبر: ۱۰۱۹۱۷
۰۹:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

واکنش اصغر فرهادی به بنرهایش در سطح شهر

دیدارنیوز ـ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از همکارانش (کانون کارگردانان) خواست به‌جای نصب بنر و عکس او برای تبریک دریافت جایزه بزرگ هیات‌داورانِ هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن در خیابان‌های تهران، فرصتی را برای بیان درد‌های مردم خوزستان، فراهم کنند.

فرهادی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«همکاران عزیز، از صمیم قلب از شما سپاسگزارم و قدردان لطف و مهری که به من داشته‌اید برای همیشه خواهم بود، اما در این روز‌های تلخ که فریاد اعتراض‌های به‌حق مردمِ به‌ستوه‌آمده از ظلم، همچون تمام این سال‌ها با بازداشت و گلوله پاسخ داده می‌شود و بیش از پیش آنان را از یافتن گوشی شنوا ناامید می‌کند، میل قلبی‌ام آن است که به جای عکس من، جملات دردمندانه آن مادر خوزستانی در گوشه‌گوشه شهر نصب شود، شاید این مظلومیت لحظه‌ای چشم‌های خواب‌زده را به عمق رنج این دوران باز کند.»

«جملات دردمندانه آن مادر خوزستانی» در متن پست اینستاگرامی اصغر فرهادی اشاره‌ای است به ویدئویی از زنی سوسنگردی در میان اعتراضات مردم به مشکلات ناشی از تنش آبی و خشکسالی در استان خوزستان.

واکنش اصغر فرهادی به بنرهایش در سطح شهر

منبع: افق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی