حکم توماج صالحی؛ حبس، شلاق و ممنوع‌الخروجی
رییس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد

حکم توماج صالحی؛ حبس، شلاق و ممنوع‌الخروجی

جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان درباره جزییات حم توماج صالحی، خواننده ایرانی که در ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱ بازداشت شد، گفت: جمع کل محکومیت توماج صالحی در شش عنوان اتهامی ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی، تحمل چهل ضربه شلاق (به‌خاطر اخلال در نظم عمومی) و اعمال مجازات‌های تکمیلی بوده است، اما با توجه به تعدد جرم و تعدد مجازات، طبق قانون مجازات اشد به‌علاوه یک چهارم، یعنی پنج سال حبس به‌علاوه یک سال و سه ماه حبس، جمعا شش سال و سه ماه حبس در این پرونده برای متهم در نظر گرفته شد.
شهربازی ناژوان تعطیل شد
پس از حادثه روز یکشنبه در اصفهان صورت گرفت

شهربازی ناژوان تعطیل شد

پس از حادثه روز یکشنبه در شهربازی ناژوان اصفهان که منجر به مصدوم شدن ۹ نوجوان حدودا ۱۳ تا ۱۵ ساله شد، این شهربازی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی اصفهان

مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی اصفهان

شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای آتش‌سوزی در حاشیه شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۰ نفر دچار دود زدگی و گازگرفتگی شدند و سه نفر سوختگی سطحی داشتند و یک نفر به مراکز درمانی منتقل شد.
برخورد با اراذل و اوباش در اصفهان

برخورد با اراذل و اوباش در اصفهان

پلیس اصفهان از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهر اصفهان خبر داد و اعلام کرد: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
۵